A férfiak fogyása 3+1 lépésben

Motiváció

férfi életmódváltás | férfiak fogyása

Bár a férfiak fogyása jelentősen kevesebbszer jelenik meg mindennapi beszélgetéseink témájaként, ők is ugyanúgy küzdenek súlyfelesleggel, mint hölgytársaik. Bízunk benne, hogy urak is olvasnak minket, így hozzád szólunk most, Mr. Fogyni Vágyó: ha búcsút vennél az úszógumitól és a makacsul ragaszkodó sörhastól, tarts velünk legújabb blogbejegyzésünkben!

Helyes célmeghatározás

A legfontosabb, hogy légy reális: ügyelj arra, hogy az életmódodhoz, a lehetőségeidhez és az aktuális állapotodhoz képest egy olyan célt határozz meg, ami az adott idő alatt ténylegesen elérhető. Ha életmód programunkba jelentkezel, a helyes cél meghatározásában az EatSlimPro Lifestyle fehérjediéta program mentorai, azaz mi is a segítségedre leszünk. A jelentkezést követő első találkozás alkalmával megmérünk egy testösszetétel elemzésére is alkalmas mérleggel, kielemezzük a kapott eredményeket, majd együtt kijelöljük a célértékeket és meghatározzuk az étrendedet.

Az első alkalommal felmérjük a jelenlegi állapotot és kitűzzük a célokat

Közös fogyás – eltérő eredmények

A kölcsönös motiváció mindkettőtökre jó hatással lehet, ám ha a pároddal együtt fogynátok, figyelembe kell venned, hogy a testösszetételetek jelentősen eltér. Más a férfiak és nők elsődleges zsírraktára, így máshol lesz az a terület is, ahol legelőször beindul a fogyás. A hölgyek testében alapból több zsír halmozódik fel, így nem kell megijednetek, ha eltérő ütemben mennek le rólatok a pluszkilók. Férfiként szerencsésebb helyzetben vagy, hiszen még a hormonháztartás is a te oldaladon áll: míg a nőket a magasabb ösztrogénszint lassítja a fogyásban, addig téged ez nem fog visszahúzni.

Férfiak fogyása életmódváltással

Mentorcsapatunkkal nem győzzük hangsúlyozni, hogy csak akkor tartunk sikeresnek egy fogyást, ha nem csupán súlycsökkenés, hanem életmódváltás a vége. Életmódváltást pedig elsődlegesen a helyes táplálkozási szokások bevezetésével lehet elérni. Az EatSlimPro Lifestyle fehérjediéta program 3 alappillérre épül, melyek a prémium minőségű fehérjetermékek, a megfelelő mennyiségű zöldség fogyasztása és az elegendő folyadékbevitel. A fogyás 4 fázisban történik: az 1-2 fázis a súlycsökkentésről szól, míg a 3-4. fázisban a súlymegtartás kerül fókuszba.

Alacsony szénhidrát- és magas fehérjetartalmú alapanyagok

Életmód programunk izolált, szűrt tejsavó fehérjepor alapú termékcsaládja úgy támogatja a fogyást, hogy alacsonyabb felületi és zsigeri zsírszázalékot, valamint magasabb izomszázalékot és egészségesebb koleszterinszintet eredményez. A hatékonyság növelése érdekében az első fehérje étkezésre fél órával ébredés után kerüljön sor, legkésőbb lefekvés előtt 2 órával egyél utoljára, valamint naponta maximum 3 édes fehérjeterméket illessz be a diétádba.

Változatos, finom és egészséges ételeket eszel majd

Az EatSlimPro Lifestyle fehérjediéta program során számos más élelmiszer mellett a gyümölcsöket is mellőznöd kell. Elengedhetetlen, hogy magas rosttartalmú zöldségekkel segítsd az emésztésed. Mentorodtól tájékoztatást kapsz majd a tiltólistás élelmiszerekről és a korlátlanul is fogyasztható alapanyagokról, így nem kell attól félned, hogy hibát vétesz az étrended összeállításában.

Nyáron életmódváltástól függetlenül is fontos odafigyelned a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelre. Az EatSlimPro Lifestyle fehérjediéta program során pedig azt ajánljuk, hogy napi 3-3,5 liter folyadékot igyál meg, ami lehet csapvíz, szűrt víz, szénsavmentes-, vagy enyhén szénsavas ásványvíz, zöld- vagy fekete tea. Készíthetsz limonádét is (mentával, gyömbérrel, uborkával ízesítve) de szigorúan cukor és édesítő nélkül!

A sikeres fogyás alapja a megfelelő folyadékfogyasztás

Mondj nemet a jojóra

A férfiak fogyása során is kiemelt figyelmet fordítunk a súlymegtartásra. A 3-4. fázis két-két hetében fokozatosan vezetjük vissza az addig tiltott élelmiszereket (szénhidrátokat, tejtermékeket, gyümölcsöket, stb.). Így a szervezetnek lesz ideje hozzászokni és nem kezd el azonnal mindent zsírként elraktározni. A szénhidrátok és zsírok lépcsőzetes beiktatásával fokozatosan visszatérünk a „szokásos étkezéshez”, de annak már egy egészségtudatosabb formájába. Azt tanácsoljuk neked, hogy ha elérted a kitűzött súlyt, figyelj oda a következőkre: az étkezéseid során legyél tudatos, inkább kevesebb, de magas minőségű ételt fogyassz.

Úgy érzed, egyedül nem megy és segítségre van szükséged? Jelentkezz EatSlimPro Lifestyle fehérjediéta programunkba, ahol egy személyes mentor lát el az életmódváltáshoz szükséges tanácsokkal!

Kapcsolat

Kérdésed van? Szívesen segítünk!

Szeretnél belevágni az EatSlimPro Lifestyle programunkba, de a jelentkezés előtt még maradt pár kérdésed? Esetleg segítségre van szükséged a számodra legmegfelelőbb program-csomagunk megtalálásában?







    0
      0
      Kosár tartalma
      A kosár üresVissza a termékekhez

      Ez a weboldal sütiket használ.

      Tájékoztatunk, hogy a weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.